Uvjeti Korištenja

Uvjeti korištenja

Način plaćanja

Dostava u zemlji i inozemstvu

Reklamacije i povrat

Zaštita osobnih podataka

Privatnost i kolačići

Uvjeti korištenja

OPĆE ODREDNICE
Pregledavanjem, korištenjem sadržaja i kupovinom na web stranici www.revita.hr posjetitelj pristaje na uvijete korištenja. Dokumente, informacije i sadržaj s web stranice www.revita.hr  zabranjeno je kopirati, osim za osobnu uporabu i druge nekomercijalne svrhe, uz obvezno poštivanje autorskih prava i drugih prava intelektualnog vlasništva. Svako kopiranje, reprodukcija ili distribucija dokumenata, informacija i sadržaja s ove webstranice dopuštena je isključivo uz izričito odobrenje tvrtke Novus Spiritus d.o.o.

Za sve ponuđene proizvode na stranicama postoji objavljena slika i osnovni opis proizvoda. Ovi uvjeti reguliraju proces naručivanja, plaćanja, dostave i eventualne reklamacije proizvoda koji se prodaju na revita.hr. webshopu. Narudžbe u web trgovini www.revita.hr mogu napraviti samo punoljetne osobe.

ODRICANJE ODGOVORNOSTI
Web stranica www.revita.hr nije zamjena za liječnički pregled niti ljekarničke konzultacije. Informacije na stranici www.revita.hr ne smiju služiti za postavljanje dijagnoze. Ukoliko posumnjate na određene simptome dogovorite liječnički pregled kod Vašeg liječnika. Ako imate bilo kakve nedoumice oko izbora preparata za samoliječenje, opravdanosti ili načina korištenja pojedinog preparata posavjetujte se s liječnikom ili ljekarnikom. Ukoliko ste trudni ili dojite ili koristite neke lijekove, prije izbora preparata za samoliječenje savjetujte se s liječnikom ili ljekarnikom.

Ukoliko postoje web poveznice koje sa stranice www.revita.hr vode na drugu stranicu, ta stranica nije u vlasništvu Novus Spiritus d.o.o. i Novus Spiritus d.o.o. nije odgovoran za sadržaj na tim stranicama niti se na njih odnose ovi Uvjeti korištenja. Podaci na internet stranici su informativne prirode, stoga Novus Spiritus d.o.o. ne preuzima odgovornost za točnost objavljenih podataka te bilo kakve greške u sadržaju do kojih je došlo zbog vremenske neusklađenosti, greški prilikom unosa ili drugih nepredvidivih okolnosti.

Korištenjem web stranice www.revita.hr smatra se da ste suglasni da Novus Spiritus d.o.o. neće biti odgovoran ni za kakvu izravnu ili neizravnu, materijalnu ili nematerijalnu štetu nastalu interpretiranjem informacija sa stranice www.revita.hr ili odabirom preparata sa web shopa.

Novus Spiritus d.o.o. pridržava pravo da bilo kada bez objašnjenja i prethodnog upozorenja izmijeni, doda ili ukloni sadržaje objavljene na svojoj internet stranici. Svi korisnici objavljene sadržaje koriste na vlastitu odgovornost.

REGISTRACIJA
Kako bi obavili kupnju preko revita.hr webshopa, registracija nije obvezna. Ako ne želite svaki puta tijekom kupnje unositi adresu dostave te informacije o sredstvu plaćanja, preporuča se brza registracija. Dovoljno je jednokratno unijeti važeću e-mail adresu, osobne podatke (ime, prezime, adresa, poštanski broj, mjesto, broj telefona) te proizvoljnu lozinku pomoću koje se pristupa korisničkom računu. Preporučljivo je korištenje kombinacije znakova, odnosno velikih i malih slova. Nakon unosa ovih podataka, registraciju dovršavate klikom na polje “Registracija”. Vaš korisnički račun ostaje registriran u sustavu, a pristupa mu se upisivanjem korisničkog imena i lozinke na stranici “Prijava”. Za svaku sljedeću kupnju potrebna je samo prijava s korisničkim imenom i lozinkom.

U slučaju da ste zaboravili lozinku, na istoj stranici odaberite “Izgubili ste lozinku?”. Na ovoj lokaciji ćete ostaviti svoju e-mail adresu s kojom ste se registrirali, i na koju će vam sustav automatski poslati link za resetiranje lozinke. Istu možete kasnije sami promijeniti u postavkama računa.

NARUDŽBA
Roba se naručuje preko elektronskog obrasca. Webshop je uvijek otvoren za naručivanje i ne postoji radno vrijeme za narudžbe. Narudžbe se obrađuju svakim radnim danom od 09.00 – 13.00 sati. Kupac treba ispuniti ‘Profil s osnovnim podacima’ za naplatu i dostavu željenih proizvoda te će elektronskom poštom biti obaviješten o izvršenoj narudžbi. Na proizvod koji želite kupiti kliknite “Dodaj u košaricu”. U košarici možete birati količine ili odustati od kupnje. Nakon što ste odabrali željene artikle, kliknite na košaricu i odaberite “Nastavite na blagajnu”. Na stranici blagajne popunite vaše podatke, odaberite metodu plaćanja i odaberite “Naručite”.  Obavijest o uspješno izvršenoj kupnji stići će na vašu e-mail adresu.

Novus Spiritus d.o.o. se obvezuje isporučiti sve naručene proizvode koje u trenutku isporuke ima na zalihama. Ukoliko Novus Spiritus d.o.o. nije u mogućnosti isporučiti bilo koji od naručenih proizvoda, kontaktirati će kupca robe telefonski ili e-mailom. Svi ostali naručeni proizvodi biti će isporučeni.

POPUSTI
Popust ostvarujete upisivanjem koda u Vašoj košarici pri prvom koraku kupovine. 

Način Plaćanja

Plaćanje možete izvršiti na tri načina:
– Karticama (Visa, MasterCard®, Maestro®)
– Internet bankarstvom ili općom uplatnicom
– Pouzećem – pošiljku ćete platiti dostavljaču prilikom preuzimanja

Plaćanje je moguće izvrišiti isključivo jednokratno. Naplata se vrši u službenoj hrvatskoj valuti (hrvatska kuna). Porez na dodanu vrijednost je uračunat u cijenu. Ukoliko trebate R1 račun potrebno je upisati vaš OIB, te naziv tvrtke ili obrta, ili se obratiti na kontakt email. 

– Kupljene proizvode možete platiti i karticama:  MasterCard, Maestro i Visa putem AgentCash servisa.
– Odaberete li plaćanje internet bankarstvom, nakon završene narudžbe na Vašu adresu elektroničke pošte stići će predračun/ponuda s uputom o načinu uplate. Trošak možete platiti putem internet bankarstva ili općom uplatnicom u bilo kojoj pošti ili banci. Vaša pošiljka će biti isporučena kada od banke dobijemo potvrdu o uplati.
Odaberete li plaćanje pouzećem, trošak vaše narudžbe plaćate kurirskoj službi. Pouzeće kao način plaćanja moguće je koristiti samo za narudžbe unutar Hrvatske. 

Kao način plaćanja izvan Hrvatske moguće je odabrati kartice ili internetsko bankarstvo.

Dostava u zemlji i inozemstvu

POŠTARINA I DOSTAVA U HRVATSKOJ
Za iznos narudžbe do 500,00 kuna trošak dostave snosi naručitelj i ona iznosi 15,00 HRK (PDV uključen) za sva mjesta u Republici Hrvatskoj.

Za iznos narudžbe iznad 500,00 kuna trošak dostave snosi naručitelj i ona iznosi 10,00 HRK (PDV uključen) za sva mjesta u Republici Hrvatskoj.

Za iznos narudžbe iznad 1000,00 kn dostava je besplatna za sva mjesta u Republici Hrvatskoj.

Narudžbe ćemo predati OVERSEAS kurirskoj službi u roku 1 radnog dana (subote, nedjelje i praznici isključeni), ovisno o trenutnoj raspoloživosti artikla. Dostava će biti obavljena u roku 1-2 radnih dana nakon što pošaljemo paket (subote, nedjelje i praznici isključeni), osim manjih mjesta i otoka, za koje se primjenjuje važeći raspored vožnje Overseasa. Točan raspored dostave OVERSEAS kurirske službe za cijelu Hrvatsku i otoke možete vidjeti na linkovima: 

Raspored dostave za cijelu Hrvatsku
https://www.overseas.hr/Media/Default/Raspored/20150115_raspored%20voznje_ukupni.pdf

Raspored dostave na otoke 

https://www.overseas.hr/Media/Default/Raspored/20150115_raspored%20voznje_otoci.pdf

Ukoliko Vam nećemo moći isporučiti pošiljku u navedenom roku ili uopće, o tome ćemo vas obavijestiti. Vi pritom možete odlučiti hoćete li prekinuti narudžbu ili pričekati da naručeni proizvod postane dostupan.

Kako bismo osigurali što kvalitetniju komunikaciju između Vas i dostavljača, dostavljaču ćemo ustupiti i kontakt broj telefona koji ste nam naveli prilikom registracije.

Novus Spiritus d.o.o. ne preuzima odgovornost u slučaju kašnjenja isporuke zbog više sile.

Prije isporuke svaki proizvod provjeravamo da nije oštećen. Molimo da pošiljku preuzmete pred dostavljačem kako bi izbjegli naknadne reklamacije zbog pošiljke oštećene prilikom dostave.

Vaše naručene proizvode možete podignuti i u Revita centru, Miramarska cesta 40, 10000 Zagreb.

POŠTARINA I DOSTAVA U INOZEMSTVO
Narudžbe ćemo predati EURODIS kurirskoj službi u roku 2 radna dana (subote, nedjelje i praznici isključeni), ovisno o trenutnoj raspoloživosti artikla. Očekivano vrijeme za dostavu paketa je dva do 5 radnih dana, ovisno o odredištu. 

Cijene slanja po zemljama:

ZONA 1 ZONA 2 ZONA 3
AUSTRIJA BELGIJA OSTATAK SVIJETA
ČEŠKA DANSKA
FRANCUSKA FINSKA
ITALIJA GRČKA
MAĐARSKA IRSKA
NJEMAČKA LUKSEMBURG
SLOVAČKA NIZOZEMSKA
SLOVENIJA NORVEŠKA
VELIKA BRITANIJA POLJSKA
PORTUGAL
ŠVICARSKA
ŠPANJOLSKA
ŠVEDSKA
OSTATAK EVROPE
150,00 KN 225,00 KN 300,00 KN

Za iznos narudžbe iznad 2.250,00 kn dostava je besplatna za sve zemlje iz tablice.

Reklamacije i povrat

U slučaju da je kupac nezadovoljan kupljenim proizvodom ili pruženom uslugom prigovor može uputiti na sljedeću e-mail adresu: info@revita.hr. Dodatno to može učiniti pisanim putem na adresu: Novus Spiritus d.o.o., Miramarska cesta 40, 10000 Zagreb. Bez odgađanja ćemo pisanim putem potvrditi primitak prigovora, a na pisani prigovor bit će odgovoreno u roku od 15 dana, radi čega je u pisanom prigovoru potrebno navesti ime, prezime i adresu.

Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:

– isporuka robe koja nije naručena
– isporuka robe kojoj je istekao rok trajanja
– isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja

U slučaju opravdanog prigovora, kupac ima pravo na raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjenu za ispravni, neoštećeni i valjani proizvod.

Novus Spiritus d.o.o. prihvaća povrat oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ukoliko se utvrdi da je prigovor opravdan te da kupac nije utjecao na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe. U slučaju opravdanog prigovora, trošak zamjene proizvoda s novim proizvodom u cijelosti snosi Novus Spiritus d.o.o.

PRAVO NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA
Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom, ili elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona ili adresu elektroničke pošte. Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed.

POVRAT UPLAĆENOG IZNOSA
Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora, osim ukoliko ste odabrali drugu vrstu isporuke a koja nije najjeftinija standardna isporuka koju smo mi ponudili. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu. U slučaju da pristajete na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosite nikakve troškove u odnosu na povrat. Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad.

POVRAT ROBE
Robu vratite ili je predajte nama (Novus Spiritus d.o.o., Miramarska cesta 40, 10000 Zagreb) bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora.

TROŠKOVI POVRATA ROBE
Izravne troškove povrata robe snosite sami.

ODGOVORNOST POTROŠAČA ZA UMANJENU VRIJEDNOST ROBE
Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Zaštita osobnih podataka

Vaša privatnost i sigurnost Vaših podataka nam je od iznimne važnosti pa s Vama želimo podijeliti pravila koja smo implementirali u svoje poslovanje. Vaše osobne podatke nećemo prodati niti na bilo koji drugi način ustupiti trećoj neovlaštenoj osobi ni u koju svrhu pa tako niti u svrhu ostvarenja promotivnih aktivnosti treće strane. 

U KOJIM SITUACIJAMA MOŽEMO PRIKUPITI VAŠE OSOBNE PODATKE
– prilikom narudžbi upućenih putem e-maila, telefonski ili putem naše facebook stranice
– prilikom registracije u web shopu
– kada sudjelujete u našim nagradnim igrama ili promidžbenim akcijama
– ako nam prijavite problem vezan uz našu web stranicu
– prilikom kupnje putem web shopa bez registracije
– prilikom posjeta našoj web stranici, možemo prikupljati podatake o prometu, lokaciji te druge – komunikacijske podatake

Pristup sadržajima na našim stranicama koji podrazumijevaju prikupljanje osobnih podataka nije dozvoljen osobama mlađim od 16 godina te ne prikupljamo niti obrađujemo osobne podatke osoba mlađih od 16 godina. Ukoliko steknemo saznanja da su nam dostavljeni osobni podaci takvih osoba, iste ćemo bez odgode obrisati.

KOJE PODATKE PRIKUPLJAMO
– ako samo pregledavate naše web stranice, tada prikupljamo podatke koji su navedeni pod naslovom “Privatnost i kolačići”.
– ako izvršite narudžbu putem našeg web shopa bez registracije, putem e-maila, telefonski ili facebook stranice, tada prikupljamo sljedeće osobne podatke: ime i prezime, adresa, grad, e-mail, telefon i čuvamo ih neodređeno i to isključivo kako bismo bili u mogućnosti što brže izvršiti svoje ugovorne obveze (npr. dostava proizvoda, postupak reklamacije itd.) te Vas kontaktirali u sklopu pružanja usluge korisničke podrške.
ako izvršite registraciju i izradite profil u web shopu, tada prikupljamo sljedeće osobne podatke: ime i prezime, adresa, grad, e-mail, telefon i čuvamo ih do opoziva korisnika.

S KIM DIJELIMO PODATKE
InfoSplet d.o.o.
Osobne podatke pohranjujemo na serverima koje smo zakupili od pružatelja usluga InfoSplet d.o.o., Rogaška cesta 14, 2250 Ptuj, Slovenija. Ugovorom sklopljenim s pružateljem usluge osigurali smo da InfoSplet d.o.o. osigurava najvišu razinu sigurnosti Vaših podataka.

AgentCASH
Za potrebe online autorizacije kreditnih i debitnih kartica koristimo uslugu AgentCASH, koju pruža AGENT CASH LTD, 1 Phipp Street, London EC2A 4PS, Ujedinjeno Kraljevstvo. Sustav AgentCASH u potpunosti onemogućava pristup podacima neovlaštenim sudionicima u postupku kupnje pa tako u broj kartice kojom se plaća uvid može imati isključivo kartičarska kuća i vlasnik kartice. Ukoliko prilikom procesa kupnje odaberete način plaćanja karticom, tražit ćemo vašu suglasnost da Vaše ime, prezime, broj kartice, datum isteka kartice i kontrolni broj dostavimo kartičarskoj kući, a mi ćemo poduzeti mjere da se oni s Vašim osobnim podacima odnose s dužnom pažnjom i na zakonit način.

Google Analytics
Google Analytics je alat za prikupljanje anonimnih podataka o korisnicima naših web stranica, koji prikuplja podatke o tome koliko često korisnici posjećuju našu web stranicu, koje stranice posjećuju, u koje vrijeme ih posjećuju, koliko dugo ostaju i iz koje zemlje dolaze i to pomoću kolačića i IP adresa i to u sljedeće svrhe:

– za poboljšanje korisničkog iskustva
– za praćenje uspješnosti marketinških kampanja
– za analizu obrazaca ponašanja

Ukolilko želite isključiti Google Analytics, možete instalirati Googleov dodatak za svoj preglednik koji će to spriječiti. 

MailChimp
Vaše osobne podatke ćemo prikupljati i obrađivati prilikom slanja našeg newslettera i promidžbenih poruka e-pošte isključivo uz Vašu izričitu privolu koju možete u svakom trenutku povući ili izmijeniti.
Za slanje newslettera koristimo servis MailChimp čiju politiku zaštite osobnih podataka možete pronaći ovdje.

Dostavna služba
Za dostavu kupljene robe koristimo usluge Overseas express. Ukoliko želite da Vam kupljenu robu dostavimo, prilikom procesa kupnje, tražit ćemo vašu suglasnot da Vaše ime, prezime, adresu i kontakt broj telefona dostavimo dostavljačkoj službi, a mi ćemo poduzeti sve mjere da se oni s Vašim osobnim podacima odnose s dužnom pažnjom i na zakonit način.

ORGANIZACIJSKE I SIGURNOSNE MJERE KOJE SMO PODUZELI U SVRHU ZAŠTITE OSOBNIH PODATAKA
– kriptirana veza (https)
– firewall
– ograničen fizički pristup samo ovlaštenim osobama
– praćenje pristupnih logova

SVRHE U KOJE KORISTIMO OSOBNE PODATKE
– za ispunjavanje ugovornih obveza
– za prikazivanje sadržaja Vaših web stranica na najučinkovitiji način na Vašem uređaju
– za odgovaranje na Vaše upite
– za slanje obavijesti o promjenama vezanima uz naše usluge
– za slanje promidžbenih poruka e-pošte, u slučajevima kada ste za to dali svoju izričitu privolu
– za sprječavanje prijevare

VRIJEME ČUVANJA PODATAKA
Vaše podatke nećemo čuvati dulje nego li je nužno potrebno za ispunjavanje svrhe zbog koje su prikupljeni. Nakon isteka roka čuvanja osobne podatke ćemo ili izbrisati ili anonimizirati tako da se više ne mogu povezati ni sa kime.

– podaci sadržani u računu te podaci o financijskim transakcijama – 11 godina (zakon)
– registrirani korisnici web stranice (blog, forum)– do opoziva od strane korisnika
– registrirani korisnici web shopa – do opoziva od strane korisnika

KOJA PRAVA IMATE VEZANO UZ PRIKUPLJANJE I OBRADU OSOBNIH PODATAKA
– na informacije o obradi vaših osobnih podataka
– ishoditi pristup osobnim podacima o sebi
– tražiti ispravljanje netočnih, nepreciznih ili nepotpunih osobnih podataka
– zatražiti da se osobni podaci obrišu kad više nisu potrebni ili ako je obrada nezakonita
– prigovoriti na obradu vaših osobnih podataka u svrhe marketinga ili na temeljima povezanima s vašom posebnom situacijom
– zatražiti ograničenje obrade svojih osobnih podataka u posebnim slučajevima
– voditelj obrade osobnih podataka je Novus Spiritus d.o.o. sa slijedećim kontakt podacima: Novus Spiritus d.o.o., Miramarska cesta 40, 10000 Zagreb, OIB: 54866707900, tel. 01 77 94 555, adresa elektroničke pošte: info@revita.hr;
– kontakt podaci Službenika za zaštitu podataka Novus Spiritus d.o.o. su: Službenik za zaštitu osobnih podataka, Miramarska cesta 40 10000 Zagreb, e-mail adresa: info@revita.hr;

Privatnost i kolačići

ŠTO JE KOLAČIĆ?
Kolačić je informacija spremljena na Vaše računalo od strane web stranice koju posjetite. Kolačići obično spremaju Vaše postavke, postavke za web stranicu, kao što su preferirani jezik ili adresa. Kasnije, kada opet otvorite istu web stranicu internetski preglednik šalje natrag kolačiće koji pripadaju toj stranici. Ovo omogućava stranici da prikaže informacije prilagođene Vašim potrebama.

Kolačići mogu spremati širok raspon informacija uključujući osobne informacije (kao što je Vaše ime ili adresa e-pošte). Ova informacija može biti spremljena jedino ako Vi to omogućite – web stranice ne mogu dobiti pristup informacijama koji im niste dali i ne mogu pristupiti drugim datotekama na Vašem računalu. Zadane aktivnosti spremanja i slanja kolačića Vama nisu vidljive. Možete promjeniti postavke internetskog preglednika tako da možete sami birati hoćete li zahtjeve za spremanje kolačića odobriti ili odbiti brisanjem spremljene kolačiće automatski pri zatvaranju internetskog preglednika i slično.

KAKO ONEMOGUĆITI KOLAČIĆE?

Google Chrome
Brisanje kolačića iz internetskog preglednika Chrome prilično je jednostavno. Dovoljno je otvoriti izbornik (tri točkice u gornjem desnom kutu otvorenog preglednika) te odabrati Settings. Potom valja skrolati do dna stranice i opcije ‘Advanced’, nakon čega će se izlistati još dodatnih opcija. Ovdje vas treba zanimati prvi otvoreni panel, Privacy and security. Unutar njega pronađite opciju Content settings, potom Cookies. Tko brzo tipka, dovoljno je otipkati chrome://settings/content/cookies u polje za adrese da bi došli do istih postavki. Panel Cookies pruža tri opcije koje je moguće mijenjati. Allow sites to save and read cookie data, Keep local data until you quit your browser i Block third-party cookies. Sve što čine opisano je i njihovim imenima, a oni koji žele onemogućiti gomilanje kolačića trebaju odabrati drugu, ili treću opciju. Google Chrome omogućuje i pojedinačno blokiranje određenih internetskih odredišta od spremanja internetskih kolačića, no tko želi očistiti baš sve dovoljno je pritisnuti opciju REMOVE ALL u panelu All cookies and site data. Mobilni korisnici Chromea na platformama iOS i Android mogu otvoriti izbornik Chromea, Settings te Privacy pod poljem Advanced. Tu je dovoljno označiti opciju ‘Clear cookies and site data’.

Mozilla Firefox
Ovaj preglednik otvorenog koda možda nije popularan poput Chromea, no pruža kudikamo više opcija za prilagodbu od Googleovog uratka. Kako bi se igralo s opcijama oko kolačića valja posjetiti izbornik (opet tri točkice u gornjem desnom kutu preglednika) te odabrati Options. Na novootvorenoj stranici Preferences valja odabrati Privacy na izborniku lijevo, potom na odjeljak History. Moguće je i u polje za adrese upisati sljedeće: about:preferences#privacy. Uz otvorenu opciju advanced history settings bit će moguće vidjeti opciju Accept cookies from sites. S desne strane, moguće je vidjeti izuzetke (Exceptions) koje korisnik može dodati kako bi imao potpunu kontrolu nad internetskim kolačićima i odakle se mogu spremati. Za njihovo brisanje valja kliknuti tipku Show Cookies pod History, te Remove All. Na Firefoxu za iUređaje pristup je sličan – valja otvoriti novi tab, dodirnuti ikonicu zupčanika s gornje lijeve strane zaslona, odskrolati do opcije ‘Clear private data’. Tu treba označiti Cookies i dodirnuti Clear Private Data.

Opera
Možda ima iste temelje kao Google Chrome, no pristup brisanju internetskih kolačića ponešto je drugačiji. Za pristup odjeljku vezanom uz kolačiće prvo treba otvoriti izbornik (klik na crveni Opera logo u gornjem lijevom kutu) te odabrati Settings. U novom prozoru valja kliknuti Privacy & Security, potom skrolati do odjeljka Cookies. Tu su četiri opcije, uglavnom poznate iz ranijih primjera. Kao i do sada, korisnici se mogu odlučiti blokirati sve kolačiće, dopustiti ih ili odabrati izuzetke. Za brisanje treba kliknuti na tipku ‘All cookies and site data…’, potom na zgodnu tipku ‘Delete All’.

Safari
Zanimljivo je da Safari, za razliku od Firefoxa i Chromea, sprema samo kolačiće s adresa koje je korisnik posjetio. Izdanje za Windowse više se ne razvija pa ovo u nastavku vrijedi samo za macOS. Za pristup kolačićima treba posjetiti Safar izbornik u gornjem lijevom kutu te skrolati do Preferences. Moguće je odmah odabrati i Clear History u istom izborniku za one koji se samo žele riješiti kolačića i drugog sadržaja (ponuđeno je više opcija).  Što se tiče korisničke kontrole nad kolačićima, Safari je jako ograničen. Moguće je iskoristiti značajku Do Not Track (iako ju većina stranica ignorira), ili zadati pregledniku da blokira praćenje s više stranica.

Microsoft Edge
U ovom pregledniku valja kliknuti na Settings u izborniku (tri točkice u gornjem desnom dijelu zaslona). U novootvorenom panelu moguće je vidjeti odjeljak ‘Clear browsing data’ koji je moguće odmah odabrati za brzinsko čišćenje. Za upravljanje kolačićima pak valja odabrati Advanced Settings te u dnu pronaći odjeljak Cookies. Jedine dostupne opcije tu su blokiranje svih kolačića, blokiranje kolačića treće strane te onemogućavanje blokiranja.

Što su privremeni kolačići?
Privremeni kolačići ili kolačići sesije uklanjaju se s računala po zatvaranju internetskog preglednika. Pomoću njih web-mjesta pohranjuju privremene podatke, poput stavki u košarici za kupnju.

Što su stalni kolačići?
Stalni ili spremljeni kolačići ostaju na računalu nakon zatvaranja internetskog preglednika. Pomoću njih web-mjesta pohranjuju podatke, kao što su ime za prijavu i zaporka, tako da se ne morate prijavljivati prilikom svakog posjeta određenom mjestu. Stalni kolačići ostat će na računalu danima, mjesecima, čak i godinama.

Što su kolačići od prve strane?
Kolačići prve strane dolaze s web-mjesta koje gledate, a mogu biti stalni ili privremeni. Pomoću tih kolačića web-mjesta mogu pohraniti podatke koje će ponovo koristiti prilikom sljedećeg posjeta tom web-mjestu.

Što su kolačići treće strane?
Kolačići treće strane dolaze s reklama drugih web-mjesta (kao što su skočne ili bilo koje druge reklame) koje se nalaze na web-mjestu koje gledate. Pomoću tih kolačića web-mjesta mogu pratiti korištenje interneta u marketinške svrhe.

Da li revita.hr koristi kolačiće?
Da, s primarnim ciljem kako bi vam naša web stranica omogućile bolje korisničko iskustvo.

Da li na web-stranici ima kolačića treće strane?
Ima nekoliko vanjskih servisa koji korisniku spremaju limitirane kolačiće. Ovi kolačići postavljeni su za normalno funkcioniranje određenih mogućnosti koje korisnicima olakšavaju pristup sadržaju.

– Društvene mreže
– Mjerenje posjećenosti
– Oglašavanje

Za sva pitanja nas kontaktirajte na info@revita.hr ili 01 77 94 555.